tisdag 17 april 2012

Ta en dag i sänder.

Idag vill jag börja med att tacka er bloggare för
hjälpen ang min bildöverförings kvot på bilder.
 Det verkar vara problem detta hos väldigt många
bloggare på blogspot. Måste läsa vidare ang detta:)
****************
Idag blev det  ett återbesök till min Vc
 för att se om det blivit någon mer skada på mina knän.
Men läkaren sa att allt verkade ok. Oj vad glad jag blev,
att det inte var ledband och ligament skador också.
 Är ff svullen, men det går väl ner det också snart.
Fick några andra tabletter för min värk.
Tur är väl att jag har nåt att se fram emot snart.
Vår husbilssemester fram till Paris.
Så man får ta en dag i sänder och bara ta det lugnt
och invänta att benen bär mig bättre snart:)

Ha det bra
Kram från mej// D


3 kommentarer:

  1. Skönt att det inte blev men av din cykelvurpa, men det läker nog snart. Vi är snart hemma och sedan är det att tvätta och städa lite innan det bär iväg ige,. Sköt nu om dig och kramar från 3 M

    SvaraRadera
  2. så skönt att det inte var värre än vad det var! Nu är det bara vila som gäller så du är fit for fight sedan!
    kram

    SvaraRadera
  3. Så bra att det inte var värre än så, men det kan ändå ta tid innan det läker och smärtar förstås. Krya på dig! Positiva framtidsmål brukar underlätta! Paris är säkert en bra hjälp i läkandet. Ha dé1

    SvaraRadera