tisdag 1 maj 2012

Clean Air Optima


Nu har Kjell suttit vid datorn och hittat den perfekta luftrenaren till husbilen:) Jag kände att jag ville ha en i husbilen sedan Marianne, min bloggväninna berättade om deras luftrenare som dom har i sin husbil, och som var så bra. Tack Marianne för att du inspirerade oss. Kommer bli perfekt. Kjell satte sig och sökte på nätet till han hittade den vi nu beställt. Först hade vi beslutat...och det var nära att vi beställt en Dometic..Men tur att vi hejdade oss, och tittade vidare. Denna är en mindre modell sompassar bäst i vår husbil...när det inte finns så gott om väggar:)
Clean Air Optima

Så här ser vår lilla luftrenare ut. Den har allt som jag önskat mej.

- Fungerar mot de vanligaste allergierna
- avföring från dammkvalster
- damm/ fint damm/ fågeldamm
- pollen
- virus
- bakterier
- svamp
- cigarettrök
- skadliga gaser
- obehaglig lukt såsom mat, sopor, husdjur, toalett
mm

Perfekt med hepafilter:)

Det följer med en 12 v adapter också. Perfekt när vi inte har ström.
Då kan vi köra den hela tiden. Jag är supernöjd:)

Trevlig kväll// D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar