onsdag 16 maj 2012

Mer fix på vår lilla pärla


Godmorgon;) Här hos mig skiner solen idag. Då får man verkligen energikickar. Nog för att jag håller mig inomhus tack vare björkarna som håller på att spricka för fullt. Det finns inomhusaktiviteter oxå;)

Nu har min man varit framme igen med fix till husbilen. Han har så många önskningar om att få till det innan vi åker nästa helg:) men tur är att han tycker att det är så roligt att hålla på med vår lilla pärla;) Jag tycker att det blev fint. Kan vara bra när kolmörkret slår in söderut,så att man ser varandra när vi sitter utanför bilen på kvällarna. Det blir jättebra. Så när vi rullar ut markistaket har vi belysningen under där då.
Han var också så sugen att sätta ledstripes vid strålkastarlykotorna, men det får nog vänta. Jag kontaktade Helana, Freedomtravel igår. Dom har satt vid lyktorna också på deras bil. Så vi får se om K gör som Peter gjorde på deras bil. Men det hinner han nog kanske inte med just nu. Det får K bestämma själv om det finns tid till eldragning där också:) 

Ha en bra och skön Onsdag.
I morgon är det ledigdag igen;)

Kram till er//D

7 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Jättesnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det. Eran är också snygg med all belysning:)

      Radera
  2. Det blev ju jättefint! Hoppas du inte blir allt för dålig nu i det fina vädret. Ha dé!

    SvaraRadera
  3. Det blev ju väldigt fint med belysningen under markisen. Tror kanske att det är lite lagom med det. Man vill ju inte lysa som en hel tivolibuss, tror jag, men det vill inte vi i alla fall. Dessutom måste man ju ibland tänka på vad man använder sin ström till. Men den här belysningen blir både praktisk och snygg. Lycka till med packning och allt. Vi fortsätter vår kul-tur och ska besöka lite släkt på vägen hem. Vi har haft så skönt och riktigt kul! Kram 3 M

    SvaraRadera
  4. så snyggt det blev med belysningen under markisen, ljus när man sitter ute på kvällen var något vi saknade många ggr.

    SvaraRadera
  5. Det vart jätte fint, vilken bra ide, kanske något man ska göra.
    Yvonné

    SvaraRadera
  6. Var köpte ni ledstipen? Och vad kostade den?

    Tack

    SvaraRadera