tisdag 29 maj 2012

Ribe Camping

Natten här på Ribe Camping har varit lugn och skön. Vi håller på att förbereda oss för att åka vidare. Vart har vi inte bestämt ännu. Det får vi se efter vägen. Det jag vet är att Ecco fabriksförsäljningen här utanför blir vårt första stopp. Eftersom jag har fler ecco skor själv så ville jag se hur det ser ut, och om man hittar några nya skor...kanske:). Nu ville jag bara lägga in några bilder på campingen här. Vill passa på medan vi har internetåtkomst.
Börjar med att visa det fina diskrummet. Detta innehar även kök och dess innehåll också såklart. Man kan laga mat, se på 2 stora platt tv under tiden om man vill:) sätta sig ner och äta. Det är jättefint

Duschrummet var lite svårt att fota så man ser hur fint det egentligen är. Toan är till vänster och duschen är hålet vid tvättstället till vänster. Sen såklart tvättstället rakt fram. Kaklat hela rummet, och musik spelar dom...om det inte snackes dansk på radion:) 
Här står vi parkerad. Detta tog jag på morgonen så vi hade inga utemöbler framme då.
Om ni tittar noga så ser ni Kjell komma fram vid buskarna därborta:) där bakom står vi m husbilen.

Nu får vi se när jag kan blogga nästa gång. Det vet man aldrig. Men ska göra så gott jag kan, att hitta internet någonstan dit vi kommer. Får väl söka upp något bibliotek eller nåt och sätta mig utanför och snika in mig på deras internet i värsta fall:) :). Skämt åsido...Vi ses. Kram // D

5 kommentarer:

  1. Det ser riktigt frächt ut på campingen. Vi brukar ta färjan från Sverige till Tyskland, men man är inte sämre att man kan ändra sig och köra genom Danmark som omväxling. Ha en bra dag i Eccobutiken!
    Kram Yvonné

    SvaraRadera
  2. Jag fick titta mycket noga innan jag såg..*L*
    Ha det så härligt nu fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag fick titta mycket noga innan jag såg..*L*
    Ha det så härligt nu fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lycka till på Eccos fabriksförsäljning. Där har vi fyndet många gånger, såväl för egen del som åt barnbarnen. Ser fram mot kommande rapporter. God tur! 3M

    SvaraRadera
  5. Joy: Jag är svamligt rädd för vatten så det var därför som vi valde broarna:)I Eccobutiken blev det ingen affär ialla fall. Kram

    Agnes: Förstår att du fick titta, ha ha han var så liten på bilden. Tack detsamma fina dej. Kram

    3M: Jo jag vet att ni handlat på Ecco förut. Det var erat tips vi följde med Ribe och Ecco. Tack för det. Kram

    SvaraRadera