torsdag 10 maj 2012

Luftrenaren har kommit

Jag tycker att det är helt fantastiskt med alla mina bloggvänner. Man får så många fina och bra tips. Och framför allt en massa goda och hjärtliga skratt. Just nu gäller detta inlägg min nyinköpta Clean Air. Jag läste 3M:s blogg om en bra "manick".
Dom hade installerat en annan typ av luftrenare i sin husbil. Jag är så glad över deras tips om att skaffa sig en luftrenare i husbilen. Detta år är jag speciellt extra glad över detta tips:) eftersom vi åker hemifrån under värsta björkblommningen här hos oss. Så då känns det bra att ha våran lilla manick insatt i husbilen. Den renar allt, och dessutom pollen. Då kan jag känna mig extra trygg. Jag visste inte att det fanns så små luftrenare:) Kanske jag slipper åka upp akut på las o inhallera i år.
********
Än så länge skiner solen hos mig...men det ska komma in regn så småningom..säger dom:) Hoppas att ni alla därute får en fin dag.

Kram till er// D

5 kommentarer:

  1. Då hoppas jag verkligen att den hjälper mot din allergi. Inte kul att behöva bli sjuk. Var rädd om dej <3

    SvaraRadera
  2. Anette: Tack snälla för det:) ska verkligen försöka att hålla mig på benen. Astman är helt klart värst. Det övergår till astma om det blir för mycket av tex björkpollen. Var rädd om dej du också. Kramiz

    SvaraRadera
  3. Det är ju härligt att du fått din luftrenare, den kommer säkert att vara till stor nytta. De gör små underverk de där maskinerna ibland. Är så glad för våra. Berätta gärna hur det funkar, vore kul att höra. Det här med astma är ski...., det vet vi, men det är vackert med grönskan. Sköt om dig och kramar 3 M

    SvaraRadera
  4. 3M: jag ska testa den o berätta se :) håller med dej. Visst är det härligt med grönska. Det är sant. Tack igen att ni berättade om er luftrenare så vi också fick köpa oss en. Kram kram

    SvaraRadera
  5. smart liten sak, nu hoppas jag att du slipper inhalera denna säsong!!

    SvaraRadera