tisdag 26 juni 2012

Magic Bar

MAGIC BAR

Ikväll var det då dags för Kjells födelsedagsmiddag. Han fick av våra söner o Jonna och mina föräldrar ett paket genom live it. Där dom bestämt att han skulle på mantorp o köra bil. Men eftersom det inte fanns tillgängligt nåt datum när vi var här i faggorna, så fick Kjell välja nåt helt nytt istället. Han hittade denna upplevelse istället. En 3 rätters middag och trolleri vid bordet, plus en trollerishow.
Detta uppskattades av alla oss 3 som fick vara med. Kjell vill gärna göra saker med sin familj. Det märks, då mår han som bäst:) Naturligtvis blev det jag av alla, som satt och tittade på showen, som blev uttagen av magikern. Jag skulle sitta vid bordet bredvid honom. Han skulle trolla för mig..typ:)
Han var helt enorm. Han bytte tom kläder framför ögonen på alla...ingen såg nåt förrän han pekade på sig själv...ingen såg att jag bytte kläder va??
Här trollade Trollkonstnären Tom Stone för oss vid bordet. Här var det ett korttrolleri som sonen är så intresserad av. Vi kan väl säga att han trollade skjortan av oss. Han var så skicklig:) Han kom flera gånger under kvällen och hade nya trick, med kort och med mynt bl.a.
www.MagicBar.se här i Stockholm öppnade för 2,5 år sedan. Vi har varit ute och ätit på andra ställen, men detta var den absolut bästa middagen vi varit på. Allt var så super super gott:) och det är vi alla 3 överrens om. Så vi måste tacka: Gabriel, Christoffer, Jonna, Doris och Tage för den jättefina present som ni gav till Kjell på hans 50 års dag. Vi hade en jätte trevlig kväll. Det hände nåt hela tiden. Det är då det är som bäst. I morgon bitti tänkte vi starta vår resa hemåt. Så nästa gång jag skriver, då är vi hemma igen efter en 5 v tur på vift med vår lilla pärla:)

Kram// D

12 kommentarer:

  1. Kul att du blev utvald. :-) Verkar har varit en härlig kväll. Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag råkar ofta ur för detta:) har väl någon sorts utstrålning:) :) det var jättebra verkligen. Vi rekommenderar detta till alla som är intresserade av trolleri:) kram

      Radera
  2. Va trevligt att det var så bra!

    Frun och jag är bjudna dit på en helkväll med extra trolleri den 14/7. Nåt att se fram emot tydligen!

    Ha de fortsatt bra o
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej men vad kul! :) vissa kvällar har dom extra, ytterligare trolleri. Kanske ni har turen att det är då:) Hoppas ni får lika trevligt som vi hade. Kram till er

      Radera
  3. Låter som en väldigt trevlig present!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg att Kjell gillade sin present. Det var en trevlig present också;) upplevelser är trevligt att få:)

      Radera
  4. Tack för tipset Dessan. Dit ska vi försöka ta oss, har förståss inte såå långt att åka men men. Jag gillar trolleri och har varit uppe på scenen med Joe Labero en gång hihihi
    Hoppas vi träffas en annan gång.
    Kram Yvonné

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar som vi är lite lika:) vi har utstrålningen..ha ha. Då får man vara med;) Är det inte lite så...om man bor för nära så går man inte. Så är det lite för oss. Jag hoppades att vi skulle kunna ses. Såg fram emot det. Men synd att det inte blev. Hoppas verkligen det, att vi kan ses senare:) kram

      Radera
  5. Vilken trevlig kväll ni verka ha haft! Upplevelser är nog de bästa presenter man kan få - prylar har man ju ett överflöd av... Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt:) det är inte helt fel m upplevelser:) vi skrattade hela kvällen o blev helt borttrollade:) ha ha

      Radera
  6. Hoppas du har haft en fin dag!!Nu väntar vi på det fina vädret. Jag får semester imorgon så jag hoppas att det kommer då. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså:) det är dej vi väntar på......ang vädret alltså. Då hoppas vi att det fina i varma vädret kommer nu då:) :)kram

      Radera