fredag 22 juni 2012

Ullared...såklart :)

Nu har vi kommit oss över Öresundsbron och installerat oss på GeKås Camping i Ullared. Det är ett måste att hinna förbi här och shoppa...eller rättare sagt tömma börsen lite:). Jag har redan hunnit med att fynda det jag hade tänkt jag skulle shoppa här. Jag känner mig nöjd med dom påsar jag drog hem:)
Här kommer jag hem med en förpackning jordgubbar nu på morgonen.Solen skiner och det är härligt:) Vi ska dra till Göteborg för att fira midsommar  där i helgen. Lite middag på Liseberg hade vi nog tänkt:) Därmed önskar jag er en riktigt fin Midsommar:) Kram till er//D

4 kommentarer:

  1. Ullared, har vi bara varit utanför och sett den enorma kön som ringlat sig lång!
    Är det så ni passerar Stockholm på eran väg hem, så är ni Välkomna att komma förbi hos oss och använda infarten som Ställplats.
    Fortsatt trevlig helg
    Kram Yvonné

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nog blir det Stockholm alltid:) skulle va trevligt att ses:) vi hör av oss när vi närmar oss:) kram

      Radera
  2. Ja, man får snart kalla sig för unik, eftersom vi aldrig varit på Ullared. Har nog ingen längtan dit heller i ärlighetens namn. Föredrar i det fallet att höra till de okunnigas skara. Inte är det första jag skulle göra när jag kom hem heller. Men där ser vi igen, det är tur att vi är olika. Hoppas ni haft det kul och fått en fin midsommar i Göteborg. Kram 3 M

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är trevligt i Ullared. Vissa plagg kan man handla riktigt billigt. Självklart måste vi åka förbi när vi ändå åker vägen fram. Vi ser till att åka dit när det inte är semestertider o köerna är långa. Vi har än aldrig köat för att komma in i varuhuset. Ni kanske skulle gilla det om ni provade åka dit:) :)

    SvaraRadera