söndag 11 november 2012

Fototriss: Rörelse

En ny vecka o en ny fototriss:)  RÖRELSE.
Jag har även denna söndag bilder från Paris, sen i somras:) :)

Inne i Notre Dame. Här användes min favorit lins på kameran..stjärnlisen.
Med alla ljusen och lampor blir det ganska effektfullt.
Vi skulle hämta sonen i Paris, på flygplatsen. Samtidigt landar ett flygplan som håller på att taxa in. Det var mäktigt att komma just då. Vi kör mot det landade planet här.
Basilikan sacre coeur. Här har vi utsikten över stan med en massa människor i rörelse.:-)
Detta var min veckas fototriss. Här hittar du: Fler Fototrisser

Idag firar vi dessutom alla Pappor.

Kram// D

14 kommentarer:

  1. Åh vilka läckra bilder. Flygmaskinen ser ju ut att ha landat på helt fel ställe.

    http://blogg.loppi.se/40plus/2012/11/11/fototriss-rorelse/

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder på dagens tema!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar PARIS! En stad i ständig rörelse...

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder från Paris! Alltid kul att se, tycker jag. Inne i kyrkan med din speciallins, snyggt foto. Men jag väljer det sista fotot från Montmartre, med utsikten ut över Paris, den är verkligen härlig. :-)

    SvaraRadera
  5. Fin och härlig triss!
    Första bilden blir en favorit.

    SvaraRadera
  6. Häftigt motiv med planet!

    När vi passerade Amsterdam i somras åkte vi under ett Herkulesplan som taxade på Schipol!
    Banan går över Europavägen!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag önskar jag hade haft min kamera när jag var i notre dame, så vackert. Jättefina bild därifrån

    SvaraRadera
  8. Fin triss, favorit den stämningsfulla bilden från "damen".
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  9. Bilden med flygplanet ser ju helt galet ut :)
    Gillar det där stjärnfiltret, måste ju vara perfekt i juletider!

    SvaraRadera
  10. Paris är en underbar stad i ständig rörelse! Gillar flygplansbilden mest!

    SvaraRadera
  11. Oh vilka häftiga bilder! Det första med stjärnorna vad ju jättesnyggt! Är det på systemkamera eller kompakt du har det? Gillar ju även det med flygplanet, det blev ju så JÄTTE-stort!

    SvaraRadera
  12. Den första blev riktigt magisk! Fint med stadsvyn!

    SvaraRadera
  13. Härliga bilder. Det se ut som om flygplanet har felparkerat ;) Ha en bra kväll. Kram

    SvaraRadera
  14. En flott fototriss! Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg i bloggen min! Moro at vi har samme navn, er ikke ofte jeg heller kan skrive til en Desiree :) Du skriver vel med C istedet for S, det har jeg ikke sett før.

    Ha en flott tirsdag!

    Hilsen Desirée

    SvaraRadera