fredag 2 november 2012

Med vän på lunch.

Tidigt i morse skicka min väninna ett sms och frågade, om hon fick bjuda ut mej att äta en bit mat till lunch? Men självklart ville jag det. Vi hade det jättetrevligt  jag och Ann-Britt:-) Maten var  fantastiskt god:) Men jag som alltid brukar ta kort...vad gjorde jag....Jo, glömde att fota!! Jag som alltid brukar fota både mat och sällskap!! Det måste ha varit det trevliga sällskapet som gjorde att jag glömde:) Så jag får ta o använda ett annat foto som jag hade i mobilen..av mej och henne:-P.
Tusen tusen tack kära söta väninnan för maten och för en trevlig lunch. Hoppas vi gör om detta snart:)

Sen får jag passa på att önska alla en trevlig "Alla helgons helg" Ta hand om varandra och tänd ett ljus för dom som inte längre finns bland oss. Det ska jag göra.


Kram// D


10 kommentarer:

  1. Visst är det trevligt att träffa vänner!

    Trevlig helg o
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt:-) trevlig helg på dej oxå. Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt med goda vänner, som bara finns där.... Vi har också tänt ljus, på svärföräldrarnas grav. Det brinner också en ljus på min fars grav. Kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det. Dom är bäst:) jag har också tänt idag för mina nära o kära. Kram

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en fin Allhelgonahelg!
    Kramen om!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar dej detsamma Agnes:-) Kram

      Radera
  6. Härligt med vänner. Jag träffade en idag och vi hade förmiddagsfika ihop. Trevlig helg till er med.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att vi vänner har varandra:) Kram

      Radera
  7. Härlig stund med en väninna. Det dröjer innan jag träffar mina, men det blir nya husbilsvänner under vägen. Ha en trevlig helg och tack för kommentarer. Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt att få rå om varandra lite då o då:) tack själv o ha det fint:-)

      Radera