torsdag 1 november 2012

Macro...test...check

Jag har som sagt hittat krukor från Ventura Design. Lika som våra blomlådor.  Jag gillar det röda mot vitt.
Skulle testa mitt nya macro kamera objektiv...Det jag fick av sonen härom dagen:) Stod nära och fotade belysningen som jag nyss satt i enriset. Ville va ute i tid innan den riktigt isande kylan kommer. Då är det inte roligt att sätta ljusslingor:-)
Helt plötsligt kommer den minsta flugan jag sett..och sätter sig precis där jag skulle ta kort. Ganska kul att jag fick med den också:-) Gillar inte flugor sådär...men en kul grej blev det allt av fotandet just då:-P
Fotat och klart. En färgklick mot det vita. Mmmm jag gillar det:)

Ha det gott
Kram//D

8 kommentarer:

  1. Riktigt riktigt snyggt har du gjort och håller med att det röda gör sig väldigt fint mot vitt. Kul med flugan hihihi
    Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Eller hur? Jo jag gillar dom röda detaljerna:) fluga var så liten så liten:) såg den knappt ;) kram

    SvaraRadera
  3. Kul att du kikade in hos mig :)
    Fina bilder du har i bloggen, jag återkommer :)
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad trevligt, det hoppas jag:-) då ses vi. Ha det gott.

      Radera
  4. det där blev ju ursnyggt mot den vita porten! Och det där med macrofotot var kul att det landade en fluga precis då :)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Setet gäller att ljusa upp mörkret o tillvaron:-) kram

      Radera