söndag 16 december 2012

3:e Advent

3:e Advent
Och massor massor med snö!:)
Idag tände vi vårt 3:e ljus i vår ljusstake:) Oj vad tiden springer iväg. I morgon är det 1 v till julafton.
 
.
Kjell han har kämpat med snöskottningen.....både hemma och på hans jobb. Han har trappor och entreer till dagis, handikappramper, badhus och skolor mm som han skottar vid. Jag var med honom idag när han skulle skotta. Otur nog halkade jag och ramlade bakåt på en isfläck, och det brakade till i bröstkorgen. Just nu har jag så fruktat ont och ömt i revmensfästen i bröstkorgen. Förmodligen en rejäl upphakning. Jag hade tur att få tag på en tid i morgon vid lunch hos min kiropraktiker 12 mil härifrån. Kanske han kan hjälpa mig. Jag lever på hoppet. Värktabletterna får göra rätt för sig nu. Hoppas ni alla har haft en bra helg. Det har vi haft i glada vänners lag. Härligt att dom finns:)

Kram// D

10 kommentarer:

  1. oj.oj Vilken otur.. Lycka till i morgon Kram Carina C

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får hjälp i dag!

    Ja tiden rullar på snart går vi mot ljusare tider igen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken otur, men ändå tur att du har tid hos kiropraktor.
    När jag ser snöbilden, som är fin, är jag glad att jag inte är där.
    Kry på dig!/Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elisabeth; jo jag hade tur att det fanns ett återbud på nätet. Nu är det vila som gäller. Man blir så svag efteråt. Snön är vackert visst. Men ni har det bättre där ni är:) kram

      Radera
  4. Så roligt att även ni har fått snö hihihi
    Vilken otur, tur att du inte slog i huvudet också! Isfläckarna är verkligen förrädiska, halkade på en också men jag stod kvar på benen, men det blir ett ryck ändå. Håller nu tummarna att du blir återställd snabbt min vän. Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yvonne. Jo snö ja:) visst har vi fått vår del. Halka är det värsta för mig m min nacke o rygg. Nu blir det vila bara. Tack söt för ditt långa sms. Kram kära vän:)

      Radera
  5. Nämen oj, hur mår du? jösses... var rädd om dig kramkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elin: tack jag överlever:) har ont o är knäckt. Men det blir nog bra till slut. Tack snälla för omtanken. Kramkram till dej med:)

      Radera