onsdag 5 december 2012

Hemmagjorda tabletter till kopparna.

Hade en julgransmatta liggande hemma. En ny rund matta i filt. En med snö stjärnor på. Köpte våran röda på Rusta på rea förra julen:)) Hittar inga dukar i filt för kaffekopparna på stan. Jag gillar att ha nåt mjukt under koppen. Sen är jag väldigt förtjust i just filt dukar:) Så då blev det till att slakta den runda julgransmattan istället:)Eftersom mattan aldrig var använd. Jag klippte efter en asiett storleken.
Sen blev det en större bit över. Jag klippte den lite större än dem under kopparna. Då kan jag ställa kakfatet på den:) Målade lite prickar med min silverpenna. Brukar använda den till mina scrapbooking kort. Men den funkade till detta också. Detta blir bra för oss....alltid nåt under koppen:))
Hemmagjort:))
 
Kram// D

7 kommentarer:

  1. Oj vad du pysslar och grejar. Det är något på gång hela tiden. Men det blir ju väldigt bra. Inget skrammel där inte! Fint. Kram 3 M

    SvaraRadera
  2. Så fiffig du är!

    Bra när det kommer till användning!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Himmla käckt gjort.
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev!!! Ha dé gott!/ Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Fiffigt! Skulle jag aldrig kommit på själv! Kram

    SvaraRadera
  6. kreativ du är..har alltid så fiffiga idéer

    SvaraRadera