måndag 3 december 2012

Julgranen klädd o klar:)

Nu är det jul igen..och nu är det jul igen.....eller kanske inte riktigt ännu:)) Men man kan tro det. I morse började jag att plocka fram julgranskulorna och granen.  Kände för att klä granen redan nu:) Jag har sett att det är jättemånga som klätt granen både ute och inne redan. Så då tänkte jag..."kanske jag också ska göra det då". Varför inte? Och så var röran igång:)
Detta året blev det både silver och grönt i granen. Kände för det helt enkelt.Vi har granen i köket.
Några år förut har jag klätt vår gran i enbart rött eller enbart guld. Olika för varje år som går:)
 
Ha en bra dag alla
Kram// D

3 kommentarer:

  1. Nej här blir det traditionsenligt klädning av granen kvällen före julafton! Vi har planerat att åka till stugan över 4:e Advent och måla lite, så då blir det julstök hemma när vi kommit hem. Kram!

    SvaraRadera
  2. den blev ju snygg den gröna granen :)
    hade barnen fått som de velat hade vår också varit klädd nu, men de får vackert vänta till lucia ungefär.

    SvaraRadera
  3. Redan? Vi kommer inte att ha någon gran i år heller. Ingen jul. Men den blev fin. Kram 3 M

    SvaraRadera