fredag 7 december 2012

Mina underbara barn

Nu är julklappar inhandlade, inslagna och lugnet har infunnit sig. Känns som att man bara nu kan koncentrera sig på inköp av julmaten. Kan inte riktigt fatta att det är jul på 2 veckor. Kan ni?
Mitt i allt hittade jag denna "tavla" på nätet och tyckte att den passade in på mej så jättebra:) För det är så jag känner det varje dag. Jag är så lyckligt lottad som är mamma till 2 så fina pojkar. Dom är verkligen mina ögonstenar. I jul får jag njuta ännu mera när båda sönerna är hemma hos oss och med oss:)). Nu ska jag strax åka iväg och titta på lite heminrednings detaljer...men inte till oss:))

Trevlig helg .

Kram// D

6 kommentarer:

  1. Du kan ju "smyga" in lite lime, men köp mest orange saker nu hihihi
    Kramiz och Lycka till med Mackisarna!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det en enorm rikedom, barn och för att inte tala om barnbarn!

    Det blir din tur!!!

    Jag är en mycket stolt pappa till två barn!
    Lika stolt farfar till tre fina barnbarn som arbetar och har egna hem!

    Lika stolt morfar till två små kottar som ännu sköter sig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Barnen är härliga att omge sig med.
    Jag har ju tre juveler själv..
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Va fint! Stämmer ju så bra. Hoppas du hittat fler härliga heminredningsdetaljer :) Kram

    SvaraRadera
  5. härlig tavla ochstämmer ju bra in även på mig ;)
    hoppas du fann fler klappar..
    kram

    SvaraRadera