tisdag 11 december 2012

Det kom ett paket fr Stockholm

Efter att ha besökt tandläkaren på morgonen, handlat lite julklappar som inte var inköpta. Så när jag kom hem hade jag ett stort paket i brevlådan. Oj ooj!! så spännande det var. Jag vred o vände på denna stora påsen som jag plockade ut från brevlådan...till jag såg att det kom från kära väninnan Yvonne. Det var så spännande kan ni tro. Sedan höll jag inte på att få upp påsen, den var en sådan häft tejp som höll ihop allt. Men till slut så:))....Då fick jag syn på dessa fint underbart bakade macarons som Joy hade bakat. Att hon var så snäll och dessutom skickade upp dessa till oss var så gulligt gjort av henne. Hon o Jakob vet vilket jobb jag gjort som försökt och försökt med bakningen, men kakorna mina ville inte riktigt jäsa ordentligt i ugnen. Dom tyckte så synd om mej och skickade lite tröst kakor. Tack igen snälla snälla ni som ansträngt er så. Det värmer.
Titta så snygga dom var när dom kom fram. Inte en skråma:) Hela o fina alla. Mums:))


Igår kväll blev det lite lusse katte fika  för oss. Nybakta lussebullarna blev godkända här hemma:)
Ha en bra kväll. Nu ska jag sätta mig i soffan bredvid maken o titta på Äntligen hemma:)
Kram// D

4 kommentarer:

  1. Så roligt att dom kom fram och såg likadan ut, som när vi skickade iväg paketet. Man vet ju inte hur paketet blir behandlat, så här i juletider!
    Fina gula bullar har du gjort också.
    Kramizar till er/Yvonné

    SvaraRadera
  2. Så fina de var trots transporten!

    Kul med överraskning från en kompis

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det var väl gulligt av din väninna att skicka de fina kakorna till dig. Och att de höll på posten det var inte dåligt. Vi har också bakat lussekatter, det är ju ett måste även för oss som inte firar jul. Dessutom var ju barnen här i helgen och då förväntar de sig det också. Ha det så gott. Kram 3 M

    SvaraRadera
  4. vilken härlig paket att få i brevlådan :) snällt att tänka på andra.
    kram

    SvaraRadera