onsdag 12 december 2012

Dove Pure & Sensitive. Testa den:)

Dove Pure & Sensetive
 
Nu har jag lämnat ut alla mina prov flaskor som jag fick levererat från Buzzador. Jag har verkligen blivit imponerad av denna produkt. Jag har haft erfarenheten av att Dove alltid har luktat så mycket. Men det har dom verkligen gjort en ändring på. Det var helt underbart att kunna använda en produkt som inte luktar utan är: parfymfri, alkoholfri och dermatologiskt godkänd:) Huden får den näring den verkligen behöver, på djupet. Det kan inte bli bättre. Jag har dom som testat denna, som är så jättekänslig...mot det mesta. Till och med dom har kunnat använda Dove pure & sensitive. Jag kommer absolut att fortsätta att köpa denna hudlotion. Testa den ni också:))

Kram// D 

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig Dessan, bra med en doftfri lotion. Då kan man få ha sin favorit parfym i stället!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Det ska bli spännande att prova. Jag frågade dig när du berättade om det tidigare om du visste om de var för känsliga personer och när man är jätteallergisk. Var ju det med en annan Doveprodukt för ett tag sedan. Lyck till! Kram 3 M

    SvaraRadera
  3. Seniorerspekulerar: jag kan använda Dove. Jag är känslig. Både allergi o astma. Den luktar absolut inget. Och är jättebra för huden om man är torr. Absolut..testa den. Finns säkert prover på affären:) Lycka till. Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att hitta en produkt som fungerar och håller vad den lovar :) Kram

    SvaraRadera