fredag 21 december 2012

Mina "handgjorda" julkort

I år har vi dragit ner på julkorten. Jag har inte heller gjort lika många scrapbooking julkort i år som ifjol. Och nu har jag inte orkat göra några.....bara ett antal kort är gjorda, stämplade och klara, med stämpeln "handgjord av mej". Dessa är till mina allra allra närmaste käraste:-)

Kan väl säga...att nu när jag mår som jag gör...när det skär som knivar bara jag pratar för mycket och skrattar för mycket....så vill jag helst inte bli förkyld just nu. Det är för att min astma blir värre m hosta då. Inget bra för en trasig bröstkorg. Ikväll kommer äldsta sonen hem med flickvän. Och vi längtar jättemycket efter dom. Det ska bli så jättemysigt att få umgås i jul. Nu blir det stora kramkalaset när en mamma har sina 2 pojkar hemma:-)))Men försiktiga kramar bara..haha.

Ha det gott alla
Kram// D

8 kommentarer:

  1. Jättefina kort!

    Ha en trevlig helg med ungdomarna!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lennart: tack för det. Jo jag ska mysa m sönerna. Trevlig helg. Kram

      Radera
  2. Jag är såå glad att få vara en av dom, som fick ett sådant jätte fint kort.
    Önskar er en fin helg med många försiktiga kramar.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yvonne: Tack Själv Yvonne, för ditt jättefina julkort som vi fick av dej/er:))Tack för dom försiktiga kramarna. Söta dej. Kramiz

      Radera
  3. Så fina kort du gjort! Du får en värmande, varsam kram av mej med <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anette: Tack snälla snälla söta dej:) Kramiz

      Radera
  4. God Jul önskar vi er Carina och Tommy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carina o Tommy: God jul till er oxå fr oss:))

      Radera