tisdag 18 december 2012

Söta djur

Som ni vet så trillade jag illa i söndags. Jag slog i ryggen o var då tvungen att söka upp min kiropraktor i Bureå. Det är 12 mil till honom...men jag får alltid skjuts dit.:) Han är absolut bäst med sin egna teknik. Han rullar försiktigt tillbaka kotorna. Sen är jag i och för sig superknäckt efteråt.Ingen annan än honom får röra min rygg...dom bara förstör. Men Ingemar vet hur man fixar min trasiga rygg. Efter detta inlägg blir det tv tittande i soffan:)

Sonens flickvän skickade mej lite uppiggande bilder av små söta djur igår. Hon är så söt våran kära Jonna. Synd bara att det gör så ont i bröstkorgen när jag skrattar:) Men dom var hur söta som helst:) Klicka på länken så får ni se mera. Tack snälla Jonna.


 
Vi hörs
Kram// D

6 kommentarer:

  1. Det är bra att du tar det lugnt nu. Vi får vänta att Skypa med varandra eftersom vi alltid skrattar sååå mycket då eller hur?
    Krya på dig vännen
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yvonne: det tror jag du har rätt i:) för vi har väldigt trevligt när vi pratar:) vi får nog vänta. Sköt om dej vännen. Kram

      Radera
  2. Nu får du vila dig form så du kan fira Jul!

    Bureå besökte jag många gånger när bruket var i gång!
    Köpte Löjrom billigt av en kille där!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lennart: jo nog blir det vila alltid. Orkar inte så mycket just nu. Men det kommer:) wow har du varit i Bureå av alla ställen. Kul:) löjrom som är sååå gott:) kram

      Radera
  3. oj, stackare att trilla så illa. Skönt du har en som vet hur han ska få tillbaka dig i rätt skick igen. Nu gälelr det att ta det lugnt så att du är pigg o rörlig till julen igen!
    kram ( försiktig ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Agneta: tusen tack söta dej för de "försiktiga" kramen. Gulligt av dej:)) sköt om dej du oxå. Kram

      Radera