måndag 18 februari 2013

Flyget har landat o Födelsedags middag :)

När vi landade på Kallax flygplats i Luleå i går em.( efter en lång weekend i Stockholm ) kom Gabriel, vår son och hämtade oss. Vi hade bestämt att vi skulle äta middag tillsammans. Det blev bra. Eftersom jag hade en del att packa upp och fixa med, så täckte det. Det blev födelsedagsmiddag istället för fika. Lugnt med bara familjen. Äldsta sonen kommer upp från Umeå på 2 helger. Då är familjen hel:-) Det ser jag fram emot.
Gabriel vet att jag håller på att inreda hans gamla rum...i lite rosa färger. Så då hade han hittat en teddy pläd till mej i rosa. Han vet hur mycket jag brukar sitta och frysa. Och att jag gillar skarpt att krypa under en mjuk och skön filt. Den blev helt perfekt i detta rummet. Tusen tack kära son. Den blev som pricken över i:et i hans gamla rum och  dessutom i rätt färg:-)
Goda väninnan hann också med att gratta mig i Stockholm. Hon hade gjort ett sånt fint födelsedags, schrapbooking kort till mej. Och ett litet paket bredvid:-D
Jättefina örhängen låg i en fint flätad ask..

Igår kväll fick jag också denna superfina sak inslagen i prassel papper. Av mina föräldrar.
Den såg ut som en tårtbit.
Superfin verkligen. Dom hade stoppat in pengar i denna asken:-). Tusen tusen tack kära mor och far. Dom är alldeles för snälla....med oss alla. Vi är glada att vi har varandra.
Jag har fått en superfin födelsedags present av maken. Som ordnat med denna resa, som har pågått i en massa dagar. En resa till Stockholm och fått träffa min fina väninna Yvonne och hennes Jakob. Fått umgås och mysa med min kära make. Gå på mässa och bli lotsad till alla supermysiga butiker runt om i Stockholm av Joy. Sedan komma hem och bli uppvaktad av mina närmaste familj. Helt fantastiskt. Mera om vår Stockholms resa kommer i morgon. Annars blir det så jätte långt inlägg att ni inte orkar läsa allt:-) Ha det gott.

Kram// D

2 kommentarer:

  1. Tycks som du/ni haft en mysig födelsedagsweekend!
    Trevligt!

    Ha de fortsatt bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt att ni hann med lite firande när ni kom hem. Vilket fint "tårtpaket". Pläden var jättefin. Nu saknas bara "den" stora tofsen i rummet hihi
    Kramiz

    SvaraRadera