söndag 17 februari 2013

Nu åker vi hem o firar min födelsedag idag:-)


( Denna bilden är tagen av Yvonne..(joytillsammans.blogspot.se)

Nu har jag o Kjell gjort Stockholm för denna gången:-) Vi har haft helt underbara dagar tillsammans. Dessutom har jag fått träffa kära vännen Yvonne som bor här i Stockholm, och hennes Jakob. Vi har besökt Caravanmässa, och tittat på en massa husbilar och tillbehör till. Det blir extra trevligt att få gå tillsammans alla 4, när vi har samma intresse....Husbilsliv och camping:-))  Mer om detta besök o vår vistelse här i storstan, kommer när vi kommit hem och har landat med all uppackning och firat min födelsedag idag:-) Nog för att jag bara vill att denna dagen ska dra förbi o glömmas..haha. 

Vi hörs vid senare blogginlägg
Kram//D

8 kommentarer:

  1. BamseGrattisKram till dig Dessan på födelsedagen från oss två Yvonne o Jakob

    SvaraRadera
  2. Grattis - Grattis - Grattis!!! Att få åka en helg till Sthlm på tu man hand - Bara det, är ju en världsbäst födelsedagspresent! Ha en fortsatt fin födelsedag. kram fr Ken

    SvaraRadera
  3. Då får väl vi också stämma in i de övrigas grattis! Kram 3 M

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till dig! Ni verkar ha haft trevligt i Stockholm. Jag har läst både på Lennarts och Yvonnes blogg! Massor med kramar från oss i Spanien. Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Grattis till din stora dag!
    Såg på bilderna att ni haft en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera