torsdag 28 februari 2013

Förrådsgolvet fixat:)

Nu är vårat förråd fixat! :-) Äntligen en sak till som är klar. Och jättefint blev det. Om man får säga så o vara nöjd. Kjell har jobbat på som en liten arbetsmyra med detta rum. Fort var det gjort...så hade han fixat till golvet där. Vi hade bara cementgolv tidigare. Sedan var detta ett kallt rum innan.
Vi har bara bott i vårt hus i ca 1 år och 4 månader. Så saker blir fixade efter som.
Nu har Kjell lagt ut ett nät med golvvärme och lagt klinker ovanpå det.
Så nu finns här golvvärme. Den är inte startad ännu...men när det torkat lite till så har vi värme i detta rum. Jag älskar verkligen golvvärme. Detta förråd/rum är intill vårt badrum. Tur man har en duktig man som fixar det mesta:-))

Kram// D

5 kommentarer:

  1. Härligt!

    Samma golvvärmesystem som jag lade i badrummet!
    Visst är det skönt!

    Vi lade till separat vattenburen golvvärme i bobilen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Såå fint han har gjort. Var det ditt pysselrum tidigare? Vi ska snart börja med köket, har han tid över, så är han välkommen hit hihihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Snyggt de blev, bra med händig karl :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Varma klinkergolv är det bästa bara. Skönt att ha en så händig och duktig man. Det blev ju riktigt bra. Vad ska du använda rummet till? Pysselrum? Ha det å bra! Kram 3 M

    SvaraRadera
  5. Lennart: visst är det härligt m golvvärme.

    Yvonne: jo jag hade detta som pysselrum tidigare. Nu är det klädförvaring, städskåp o mangeln som jag inte kan vara utan:) vem vet, kanske Kjell kommer:D.

    Anna: jo jag är bortskämd med en händig man.

    3M: vi blev nöjda:-) vii har rummet som förvaringsutrymme. Och min kära mangel som sagt:-) städskåpen finns oxå med i rummet. Perfekt:)

    SvaraRadera