fredag 1 mars 2013

Min försenade födelsedagspresent

Detta är då min make Kjell. Han kan detta med att övverraska mig:-) Han snappar upp det jag minst anar att han överhuvudtaget hört. Han hör mer än man tror. När vi var på husbilsmässan i Kista, såg han mig titta på nya saker till husbilen. Trodde inte han såg...men tji fick jag. Det gjorde han allt:)
Han sa sedan att han fixat en hoppets låda till mej i födelsedagspresent. Den skulle dock bli lite försenad sa han:-) Och idag kom detta paket. Som jag dessutom glömt bort att han sagt nåt om.
Jag fyllde år den 17:e feb. Så då blev det helt plötsligt som en till födelsedag. Ni ser väl vilken färg han har zooomat in sig på. Rätt färg!! dessutom. Limegrönt. Såå snyggt:-)
Ska bli så superroligt att få sätta in nytt melamin porslin i husbilen, nu när vi har ny bil också. Eller...bilen den är bara 6 mån gammal. Det är väl ganska nytt:-)) Vår lilla pärla. Efterrättskålar, tallrikar,asietter,djuptallrikar, kniv o tårtspade,muggar,förv.burkar, vattenkanna m lock som ryms i dörren på husbilskylen:-))) och denna fina tvåldispenser i toan:-) Kanonfina saker.
Det jag tittade ganska mycket på vid husbilsmässan, det var denna tvålhållare på väggen. Då behöver man inte oroa sig över att tvål hållaren ska flyga ner från tvättstället i toan om vi hamnar i nåt gupp eller så. Den här ska det bli jättespännande att få upp o test använda. Nån som testat den??

(joy.tillsammans foto)
(fått av henne)


Tusen tack snälla Kjell. Du är bäst.
Trevlig helg passar jag på att önska er övriga oxå:)

Kram// D



9 kommentarer:

  1. Det var en riktigt trevlig överraskning och present!
    Rätta färgen!
    Önskar er en trevlig helg o
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lennart: absolut var det en supertrevlig present. Sen att det var Limegrönt, kunde det inte bli bättre:) Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt till snygga husbilen. Vacker tanke av maken. Trevlig helg till er båda.
    kram fr Kaizenken

    SvaraRadera
  4. Kerstin: tack för det:-) Trevlig helg på er oxå. Kram

    SvaraRadera
  5. Va kul! Han är så gullig din Kjell! Verkligen kul att få plocka in nytt i skåpen - och limegröna dessutom :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anette: Du har så rätt, han är gullig:) sen är det alltid kul med nytt i skåpen såklart. Kram

      Radera
  6. Det är ju alltid kul med överraskningar. Det skulle vi ha fler av i vardagslivet. Kul också med en ny servis i husbilen. De blir ju lite tråkiga efter ett tag. Väldigt repkänsliga. Glöm inte att melaminet inte tål mikrovågsugn. Vi förstörde en av tallrikarna rejält i den. Nu börjar vårkänslorna sakta komma. Vi tar en tur med husbilen idag, upp till Västervik igen. Ha en skön söndag! Kram 3 M

    SvaraRadera
  7. 3m: jo jag vet att man inte ska micra melamin. Man får va rädd om sitt finporslin i husbilen:-) Trevlig resa på er. Kram

    SvaraRadera
  8. Åhhh va kul!
    Överraskningar är bäst!
    Kram

    SvaraRadera