söndag 17 mars 2013

Tvålautomaten uppsatt i husbilen...check:)

Idag har det varit lite inpackning av det nya melamin porslinet i husbilen.  Jag fick det i födelsedags present av Kjell. Jag har haft en trevlig stund med stereon på och packat in i skåpar o lådor. Då längtar jag riktigt efter sommar och värme och att få åka iväg med husbilen. Jag fick även denna tvål pump, som Kjell har skruvat upp i toan idag.  Nu ska jag bara fylla denna med tvål när vi åker iväg nästa gång. Vi ska först med vår lilla pärla till Husvagnsfirman, där vi köpte bilen på onsdag. Dom ska komplettera det som är beställt och ska monteras och bytas ut. Efter det får vi se:-) Så tvålfyllningen får nog vänta till det blir lite varmare:)

Ha nu en riktigt bra söndag
Kram// D

10 kommentarer:

  1. Mysigt att plocka ut saker i husbilen och fiffigt med en tvåautomat :) Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det trevligt att förbereda och drömma om premiär!
    Det närmar sig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Trevligt att pyssla och göra iordning lite! Vi tänkte också snart ta oss ut till husis för att se lite hur den mår, prova att starta den osv :)

    SvaraRadera
  4. Vår Mysan står alltid redo, men det är inget kul att åka någonstans nu när det är kallt även nere i Europa, dit vi hade tänkt oss snart. Det får nog vänta någon vecka. De har hotat med mera snö här på ostkusten. Hemska tanke. Men visst är det kul att förbereda och drömma sig bort. Kram på er! 3 M

    SvaraRadera
  5. Anette: Jo det är jättemysigt:) jag riktigt längtar att få åka iväg. Kram

    Lennart: Det är bla sånt jag lever för...att planera att få åka iväg:-)Känns inte riktigt som det närmar sig här...med så mycket snö kvar. Men det kommer oxå. Kram

    Helena: Det är trelvigt när man får sätta in nya saker..det är det bästa:-) det är roligt med fräscha saker.

    3M: Det är trist. Det verkar vara dåligt lite varstans. Bara det blir en bättre sommar än den förra med kallt o blåst. Det är vad jag hoppas på. Kram till er oxå

    SvaraRadera
  6. Det är bra att fixa små saker en i taget. Då blir det så avslappnat och lätt att ge sig iväg när det väl blir dags.

    SvaraRadera
  7. Hej Dessan! Vad härligt det låter med husbil! Tanken bara att kunna åka iväg och stanna nästan vart man vill! Härliga sommar kvällar!!!
    Har en skön kväll och har en trevlig början på veckan!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  8. Charlotta: Det har du alldeles så rätt i:-)

    Sirpa: Det är just det som är härligt m husbil. Man stannar till nästan vart man vill. Man kan stanna o lägga sig o vila. Vi turas om att köra o den andra kan sitta i soffan o surfa eller läsa. Det är frihet:) ha det gott kära du. Kram

    SvaraRadera
  9. Hej igen! Ja, det är helt okey att du har lagt mig till blgglistan! Bara roligt! Och om det är ok för dig så gör jag samma sak hos mig, lägger dig till min lista!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  10. Så fint det blev med tvålhållaren.
    Kramiz

    SvaraRadera