söndag 10 mars 2013

Vi blev bjudna på restaurang av sonen

I går tog vi oss en tur mot Luleå. Jag ville titta på en Apple dator som jag är på gång att köpa. Jag vill ha en bärbar såklart. Har dock svårt att bestämma mig om jag vill ha en en mac book pro eller air. Därför åkte vår son Gabriel med oss för att hjälpa sin mamma:-) Efter kläm o känn besöket på Media Markt, bjöd Gabriel oss på mat. Han ville bjuda oss på restaurnag som tack för hjälpen...för att vi hjälpt honom med hans flytt  till hans egna nya lägenhet. Det var jättegulligt av honom.
Kolla in min portion som jag fick:-))) Massor! med friterad kyckling. Världens portion:-) ha ha
Gabriel själv tog någon gryta av nåt slag. Det var också  massor med mat, och en extra skål med ris.
Kjell tog 4 små rätter. Det såg också jättegott ut. Vi åt oss proppmätta kan jag säga. Det var så gulligt av honom och jättetrevligt. Det tackar vi så mycket för kära son. Det värmde i hjärtat.

Måste nog få ytterligare hjälp av mina söner. Har lite beslutsångest vilken dator jag ska välja. ?? :-)

Trevlig söndag. Kram// D

7 kommentarer:

  1. Såå trevligt!

    Ser verkligen gott ut!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lennart: Jo det var jättetrevligt. Sen att bli bortskämd av Gabriel så där, då blir allt extra gott & trevligt:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt att gå på restaurang hihi Gott ser det ut att vara också.
    Kramizar

    SvaraRadera
  4. Joy: Jo det var jättemysigt...absolut.Och jätte gott. Han var givmild sonen och uppskattade vår flytt hjälp. Det känns bra:-) Kram

    SvaraRadera
  5. Oj så mycket god mat!
    Jag slog till på en Mac Book Pro för snart ett år sen - det har jag inte ångrat en sekund. Och varför en sån och inte en Air - jo jag ville ha CD-spelaren eftersom jag rippar av ljudböcker från Biblioteket och lägger in på min MP3-spelare...
    Tyngden är absolut inget problem och Macen följer med både här och där... ;) Lycka till med köpet - oavsett vad det blir tror jag inte du kommer att ångra dej. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anette: Jag har lite beslutsångest vilken jag ska välja...men en Mac dator blir det. Med eller utan CD-läsare?? Det återstår att se. Tack snälla för din info. Kram

      Radera
  6. Oj, så mycket mat. Blir mätt bara av att se allt. Men visst är det kul att få uppskattning för något man gjort. Beslutsångest, trots sonens tips. Det är inte lätt. Kram 3 M

    SvaraRadera