torsdag 28 mars 2013

Scrapbooking blommor o halvpärlor

Hej alla "scrappare". Nu har jag faktiskt fått hem en hel del rosor som dekaration till scrapbooking kort av alla det slag. Nu har vi början till vår, och det ska finnas hemma allt vad blommor heter så man har till studenten, examen, bröllop mm. Vill du köpa blommor av mej...maila mig så löser vi resten så. Jag vill ha 15 kr/bukett. Blommorna är 1,5 cm & 12 st/bunt. Frakten står du för. Nedan ser du färgerna som finns. Blommorna är nya och endast uppackade för fotografering.
 Min mailadress: degens_1@hotmail.com .


Här finns även dessa fina lyxiga halvpärlor med flat baksida. Att klistra på själv.30 st/påse. Passar perfekt till ev bröllops kortet:-) 16 mm stora är dom. Frakten står du för.
Pris 40 kr
Pärlemorvita halvpärlor 5 mm. Finns oxå. Där är det 100 pärlor/påse.
Pris: 20 kr

Frakten betalar du. Jag samfraktar naturligtvis.

Mailadressen igen: degens_1@hotmail.com
Ha en fin kväll
Kram/D

12 kommentarer:

  1. Oj så fina! Vore jag det minsta pysslig skulle jag beställa, men i mina händer skulle dom nog bli sabbade... :(
    Önskar dej/er därför en riktigt GLAD PÅSK istället Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu tror jag du skojar:) jag önskar dej oxå en fin Påsk min vän. Kram

      Radera
  2. Hej! Så mycket fina rosor, härligt:)
    Påskkram Sirpa♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst Sirpa är dom söta som karameller:) Kram till dej oxå

      Radera
  3. Vilka söta buketter, ska bli spännande och se lite färdiga kort sen!

    GLAD PÅSK önskar jag er!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det återstår att se. Ska nog sälja det mesta nu iaf. Du är oxå morgonpigg ser jag . Kram

      Radera
  4. Jättefina blommor och färger, förstår att du blev glad när du packade upp dem, jag återkommer ang beställning.
    Nu kan ta limpistolen och börja göra kort igen!:)
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var dom fina. Kul med blommor hemma...visst, då kan jag göra nåt kort el nåt igen. Dom mesta ska säljas faktiskt:) kram

      Radera
  5. fina blommor och pärlor, ser fram mot att se vad för något fint du skapar för du är duktig på att få fram fina saker.Själv så är jag tyvärr inte det minsta pysslig på sådant här.
    kram

    SvaraRadera
  6. Å vilka fina blommor, nu kan du skapa mycket fint.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  7. Hej! Fortsatt glad påsk till dig! Städning igår, träningsvärk idag! Gäster på väg från Finland hit!
    Hoppas du har haft det bra!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  8. Här skall tydligen pysslas till Max. Du hade fått blommor i limegrönt också, det var väl tur. Lycka till! Kram 3 M

    SvaraRadera