måndag 4 mars 2013

Trolleri med liten tygbit

När jag nu fick ett till rum att inreda, efter det att sonen flyttat hemifrån....Jag ville inreda i rosa. Det är en varm färg tycker jag. Så jag började med fotpallen, som jag tyckte var så svart och trist. Jag ville ha nåt i rosa..Men hittade inga kuddar eller nåt som passade....så...
...Jag köpte en liten tygbit när vi var på Ikea. Visste egentligen inte vad jag skulle gära med det...men det blev ett nytt överdrag på fotpallen och överdrag på 2 st kuddar. På fåtöljen o sängen.
Billigt:-) och som nytt
Mitt lilla rosa rum håller på att forma sig...bit för bit:-))Här syns även lampskärmen som fått påskvippor i vitt på sig. Fastsatta med mitt superverktyg...smält lim pistolen:-)
 
Kram// D

10 kommentarer:

  1. Såå fint det blev!

    Bra verktyg är en fördel!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lite hotellkänsla över det hela! Romantiskt och skirt. Känns som en plats att sitta ner och läsa en god bok. Snyggt Dessan
    / kaizenken

    SvaraRadera
  3. Tänk vad lite tyg kan göra med ett rum.Det blev ju jättemysigt. Nu får jag också lust att fixa lite när vi kommer hem, har ju köpt nya filtar som ska vara som överkast, ska bli spännande.

    SvaraRadera
  4. Jättefint, som nytt:)
    Jag skulle också vilja piffa till lampskärmen med fjun men måste kanske köpa limpistol då?
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Snyggt!
    Mitt extrarum går också i rosa :)
    Nu dags för nattjobb!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fint! Kul med för och efterbilder:)
    Limpistol kan man inte leva utan när man väl upptäckt den;)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Så snyggt det blev. Tyger kan göra underverk.........

    SvaraRadera
  8. Så duktig och pysslig du är. Har lite svårt för sådant nu, men snart kan jag nog börja pyssla jag också. Pyssla lite med Mysan för att kunna dra iväg någonstans. Fint blev det i alla fall. Kram 3 M

    SvaraRadera
  9. Så fint du gör - du är verkligen pysslig! Kram

    SvaraRadera