onsdag 13 mars 2013

Usb minne i present

Nu sist när ädsta sonen Christoffer kom hem, hade han med sig ett usb minne som jag fick. Han hade suttit i flera veckor..på sin lediga tid och lagt in alla filmer från vhs till detta lilla usb. Allt från det han var liten. Allt vi filmat på honom o hans lillebror, var insatt på detta usb. Ni kan tänka så glad jag blev. Nu hänger detta minna runt halsen i min kedja...och närmast hjärtat:-) Det var en fin present han kom med. Tusen tack Christoffer och Jonna. Nu kan jag titta på mina söner när jag vill...om o om igen:-)) Detta är nåt jag velat göra själv oxå. Med alla mina filmer som vi har hemma. Jag fick låna kabeln för att fixa detta. Så då är det bara till att låna sig en vhs o starta megajobbet:-)
 
Kram// D

9 kommentarer:

  1. Det är verkligen ett jättejobb. Vi har en massa papperstillverkaren från tiden innan vi började fota digital. De borde vi lägga över på någon lagringsenhet. En del av korten har vi gett till barn och barnbarn. Det är ju roligare för dem att ha dem. Men det är inte klokt vilka skatter man har, som man verkligen borde förvalta på ett vist sätt. Någon gång, tiden måste ju finnas också. Men lycka till med ditt jobb! Kram 3 M

    SvaraRadera
  2. 3M: eller hur? visst är det en skatt. Det är ett stort jobb o en hjärtlig insats sonen har gjort. Nu måste jag oxå fixa resten. Kram

    SvaraRadera
  3. JA det vore en gåva att få alla VHS på barnbarnen till en sticka!
    Det har vi pratat om men inte kommit längre!

    Ha en bra dag o
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lennart: Det är ett megajobb detta:-) Man pratar om det men kommer aldrig till skott. Jag är glad att sonen gjorde det. Kram

    SvaraRadera
  5. Så smart av honom att göra en sticka till dig. Snyggt att ha på kedjan också.
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Joy: Eller hur? visst var det både bra och snyggt:)Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken fin present. Den får du allt vara rädd om. kram/ kaizenken

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar presentatt få! Förstår att du blev glad.
    Nu har du iallafall inga fritidsproblem närmsta tiden om du ska lägga över alla filmerhemma.
    Tack för ditt välkomnande tillbaka!
    Agneta

    SvaraRadera
  9. Hej! Vilken underbar present fick du från din son! Mycket fint gjort av honom!
    Vad heter kabeln för jag skulle också vilja göra samma sak, har sååå många VHS fullt med minnen av barnen!
    Har en fin torsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera