måndag 25 februari 2013

Vädret svänger fort. & hälsan

Idag har vi åter igen ett jättefint väder. Solen skiner och med det, takdropp. Känns som våren är på gång att slå sig fram:) Själv mår jag risigt, och nyhemkommen fr ytterligare ett akutbesök för mer kortison tabletter för min astma. Jag brukar bli så knäck av det också, så jag passar på att göra ett inlägg innan jag går o vilar i soffan...o innan dom hemska tabletterna börjar värka o slår ner min kropp.
Innan vi blev sjuka så tog vi en sparktur en kväll. Vi trodde det skulle gå som smort. Men ack vad vi bedrog oss...sandbilen hade varit framme och i princip "tappat" sand lite här o där och lite överallt!! Dessutom började det snöa mer och mer. Jag tycker det är vackert när det snöar men det tycker inte maken...han ser bara jobb. Och jag förstår honom. Som det snöat denna vinter.
 
Först en bild på Kjell och sparken, och när vi kom hem tog jag en mobilbild till:)
mot huset och all snö.
 
 
Dagen därpå...tog vi en promenad till..i solsken:) Då var det ännu vackrare väder.
Men massor med snö det har vi. Det kan man absolut säga:) Men efter detta...är nu taket skottat:)

Kram// D

3 kommentarer:

  1. Åh jösses såå mycket snö ni har! Men det är vackert.
    Kryp under den fina pläden och krya på dig.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!

    Se nu till att kurera dig och bli frisk, snart vårmånad!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Joy: Kanske ni vill komma upp hit och skotta lite:-)Tack för krya på dej hälsningen. Kram

    SvaraRadera