fredag 9 augusti 2013

Bil på släp efter en husbil

Ibland får men se en välda olika ekipage efter vägen...och dårar förståss som bara kör på andras bekostnad. Men den här bilden är såklart ingen sådan. Är lite imponerad vad husbilar kan dra efter sig
En bil på släp!! haha. Bilden är suddig för den togs med min mobil, och försökte zooma in bilen mera.

Jag o Kjell flyttar oss idag till våra goda vänner Yvonne o Jakob: joytillsammans för att stå med vår husbil på deras gård. Det ska bli trevligt som vanligt:-)

Kram//D

4 kommentarer:

  1. Det var ingen dålig bil heller!

    Trevlig helg o

    Kram

    SvaraRadera
  2. Normalt brukar man ju dra en liten Smart eller liknande på släpvagnen, men detta är nog rekord. Alltid trevligt att kunna besöka vänner när man är på tur. Ha det bra! Kram, 3M

    SvaraRadera
  3. Nu rör du vid en känslig tråd för mig. Min lilla sommarförälskelse, en röd Fiat 500 Cab, på en kärra bak efter bilen. Tänk att få ta den lilla mysiga bilen och ge sig ut i byarna, upp i bergen och köra på små vägar man annars aldrig kör på. Jag får se om denna sommarförälskelse håller isig. Kram från oss i Hjo.

    SvaraRadera
  4. Haha, det blir lite tvärtom mot en bil med husvagn på nåt sätt ;)

    SvaraRadera