tisdag 13 augusti 2013

Shopping på Gekås

Då var man tillbaka till Gekås i Ullared. Det var väl inte det bästa vädret...men vad gör väl det när man ändå ska vara inomhus och shoppa:-))
Tänk om man var ägare till denna butiken:-)) Med så många besökare vareviga dag.
Det är fullt på parkeringen..smockfullt:-))
Betydligt trevligare var det när vi fick komma in och botanisera i flera timmar:-) Här stod vi i kö och väntade på vår tur att få betala.  I morgon drar vi vidare mot nya mål på vår resa.

Ha det gott

Kram// D

5 kommentarer:

  1. Jag såg ganska många av avsnitten på TV serien. Jag funderar fortfarande på var de hittade alla udda människor. Själv vet jag inte vad jag skulle köpa om jag åker dit, huset är fullt och jag har allt vad jag behöver. Kram.

    SvaraRadera
  2. Du kom väl ihåg att köpa Plastpåsar hahaha
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. På detta stället kan man hitta det mesta, dock inte oss. Har inte varit där, och det finns inget som lockar oss dit heller. Kram, 3M

    SvaraRadera
  4. jag brukar säga att det skulle räcka att få en kassa under en dag..så har man nog fått ihop massor av pengar :)

    SvaraRadera