onsdag 13 augusti 2014

Freeport Outlet, Kungsbacka

När vi var på vår resa nu i sommar. Så åkte vi vidare mot ett Outlet som fanns i Kungsbacka, med våra goda vänner:) Agnetha sms:ade bilden till mej. Att dom var oss hack ihäl:)) Så då passar jag på att använda den bilden:))
(Bilden ovan är lånad av Agnetha)

Vännerna hade fått nys om ett Outlet i Kungsbacka. 
FREEPORT var namnet:)
 Shoppingen kan börja:)....
 Kjell verkar lite fundersam om han inte ändå ska börja spela golf:)
 Jag o Agnetha hittade butiken Odd Molly. Där gick vi in o tittade lite. Men det blev ingen shopping där inte. Kläderna var inte lika fina där som vi trott dom skulle vara.
I en butik bredvid fanns det gott om schampo i alla de sorter.

 Vet däremot inte om det var så billigt. Jag beställer lika billigt på nätet..med fri frakt:) Men nu tittade jag inte på alla de sorter som fanns där. Bara dom sorter jag brukar använda.
Agnetha var nog sugen ändå på en handväska också idag. Men hon köpte den inte. :) Däremot köpte hon en Salomon tunn dunjacka med huva. Jättefin blev hon i den. Och lila såklart skulle det vara:)) Alf hittade också en peak dunjacka i tunnare variant:)

Nu vinkade jag och Kjell hej då till kära vännerna..för vi skulle här vidare mot söder...o dom skulle hemåt. För dom hade redan åkt söderöver några veckor före oss.

När vi åkte vidare, hörde vi en varning på radion...om stopp i trafiken. Vad glada vi var att vi inte behövde stå i denna låååånga kön. Stackars människor sitta fast i 30 grader värme.

Vi klarade oss bra o körde vidare mot nytt ställe...vem vet vad trevligt som väntar oss på nästa ställe:))
Deciree o Kjell

8 kommentarer:

  1. Måste varit ett paradis för shopping!

    Frågan är vad jag skulle göra under tiden?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lennart: våra karlar följde med:) jag tror att du oxå skulle klara det:)) Kram

    SvaraRadera
  3. Haha jag tror Jakob säger som Lennart, vad skulle han gjort under tiden medans jag gått runt i butikerna hihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Joy: men för Jakob fanns det golfsaker att titta på:-)) Kramiz

    SvaraRadera
  5. Ja nu är ju såna butikerna ingen hit för mig !!
    Frugan skulle nog trivas där :-)

    Ha det så gott/Kram

    SvaraRadera
  6. Rolle o Carina: så är det nog:) Kram

    SvaraRadera
  7. Birgitta ville inte följa med mig på traktormuseum, inte heller vill hon följa med mig till skogen, kanske skulle hon kunna gå på varuhus om jag inte bromsar...Kram på er ungdomar

    SvaraRadera
  8. Tittar in såhär på morgonkvisten och önskar dig en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera