torsdag 16 oktober 2014

Det kom ett paket:)

Min kära väninna Yvonne, och hennes Jakob...har varit på semester med deras husbil i 5 veckor. Men nu har dom kommit hem...och genast skickade hon ett paket till mej:) Så himla söta dom är som handlar en present till mej...i Tyskland av alla ställen :)
Yvonne vet att jag storgillar ugglor. Så hon hade sett ugglor lite överallt under semestern:) ...o gick rakt i denna tub scarfen ..full med ugglor. Och köpte den till mej:) Men så himla glad jag blev !!! Tuuusen tack snälla ni för den fina presenten. Den ska jag ha på mig i kväll när jag går på kören :)
Vi har verkligen fina vänner som har kommit o besökt oss, och dessutom lämnat inflyttnings presenter också...och skickat paket med posten:) Tusen tack för att ni finns:) Dessa är verkligen våra vänner, det känns i hjärtat. Tusen tusen tack till alla er. Vi är så glada för att ni finns i våra liv. 


7 kommentarer:

  1. Vad vore livet utan vänner? :)
    Härligt med sådana vänner, så var rädd om dem. Fin blev du också :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt att du sätter på dig den direkt hihi
    Det ordspråket stämmer verkligen, Dessan.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Tänk att så lite kan förändra så mycket :-)

    Ha det så gott/Kram

    SvaraRadera
  4. Maggan o Ingemar. Tack snälla:) Visst var den fin:) Kram

    Lennart: Tack till dej också. Jo den var fin:) Kram

    Joy: Jajjemensan:) jag har haft den på kören ikväll:)) Kramiz

    Rolle o Carina: Visst är det så :)) Kram

    SvaraRadera
  5. Den passade du verkligt bra i.
    Så du gillar ugglor, själv gillar jag troll. *L*
    Ha en underbar Fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så jättefin du är i sjalen - passar dej perfekt! Goda vänner kan man aldrig få för många av!
    Kram

    SvaraRadera