söndag 12 oktober 2014

Våran kör, och 3 andra körer + Py

I går kväll var det dags för vår kör, och 3 andra körer att samlas för att sjunga tillsammans med Py Bäckman. Meeen ! vad roligt det var :-) Att jag sedan hade hela min familj där, plus sonens svärföräldrar gjord ju inte saken sämre:) Det kan man säga var full pott:)
Det känns så härligt att få vara med om detta tillsammans med en massssa andra som ockå gillar att sjunga.

 Det gick jättebra för oss alla..och Py var jättetrevlig, och en jordnära person. 
 Hon hade även med sig en ny pianist, som hon har som kollega nu sedan 3 år tillbaka.

 Innan allt drog igång satt vi i bänkarna o väntade på vår tur. Då passade sonen på att fota oss:) Vi satt längst fram till vänster..om ni inte ser mig:) Kul att ha en alldeles egen pressfotograf som fotade oss:)
När allt började fotade jag också..där jag satt :) Py och pianisten...o min familj som satt på läktaren:). Våra 2 söner sitter där uppe till vänster :)
( Den här bilden tog Kjell, på familjen :) )
 Vi fick så mycket beröm efteråt ...att allt lät så bra. Då känns det såklart extra trevligt :) 

Efteråt satte sig Py och signerade sin skiva, till dom som ville köpa...o kö var det.
Jag hoppas att vi snart får göra om detta, att få sjunga tillsammans alla 4 körerna.
För det var så mäktigt:-))

5 kommentarer:

  1. Förstår att det var en häftig upplevelse!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt med sång i en fin kyrka :-)

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  3. Det låter härligt.
    Kul att det blev så lyckat!
    Ha en skön Söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kan förstå att det var mäktigt att vara alla körerna tillsammans och framföra en sådan konsert. Synd att den var såå långt från oss!
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Jag tror och förstår att ni har Jätteroligt. Kram

    SvaraRadera