söndag 26 oktober 2014

Silhouette Cameo skärmaskin

Nu har jag fått min nya leksak, levererad med posten:) Vi har beställt en Silhouette Cameo. Denna kommer att komma till användning till mitt scrapbooking och utskrifter man kan sätta på bilar:) Men det är mycket att ta in o lära. Tur att söta väninnan Yvonne( Joy )också köpt en...så vi lär skypa ännu mera med varandra nu...så vi får fråga om tips. Eftersom det är 90 mil emellan oss....är jag glad att vi har skype :))
Oj vad vi har fixat o donat med denna maskin i helgen. För utom i går kväll när vi blev bjudna hem hos våra fina vänner på middag. Där hade vi det också jättetrevligt, o jättegott var det också:)
Man kopplar ihop skrivaren med datorn...sen får fantasin flöda:)Det gäller att testa sig fram o prova vad man kan göra...så mitt namn blev det första som testades:)Mer om denna fina maskin kommer sen.

Hos oss är det snöfritt just nu. Så jag o Kjell har varit på 2 promenader idag:) Vi har haft 7 plus grader i stort sett hela helgen. Visst är det skönt också...så länge det inte regnar ;-)

6 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar dig en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skall bli roligt att se vad du kan åstadkomma med denna maskin......

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Spännande, avancerad leksak :) Ska bli kul att se vad du kommer att åstadkomma!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är tur att vi har varandra när vi behöver fråga och få svar om denna maskin haha
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Lycka till med nya skärmaskinen, liknar en såndärninga som min dotter har. Hon har en länk på min blogg o visar upp sina alster! Beundrar verkligen er Scappare :-)

    SvaraRadera