torsdag 23 oktober 2014

Ljusslingor på balkongen

Vi har satt upp ljus slingor på balkongen....jaja...på den ena balkongen:) för vi har 2 st lika stora:) En balkong finns vid vardagsrummet..o en balkong finns från vårt gästrum/kontor. Vilket lyx med 2 ställen att sitta på :) Och lika stora också. Däremot saknar jag inglasning. Vet inte om det går att ha inglasning på dessa balkonger...eftersom dom är rundade. ?.....
 Den här balkongen hör till vardagsrummet... Ville ha lite belysning där i vinter...så vi passade på att sätta fast den innan det blev alldeles för kallt för fingrarna:)
Resultatet blev riktigt mysigt:) Kablarna ska bara ändras lite för att inte synas så mycket. Jag fotade snabbt när vi tände upp för att se hur allt blev. Ännu är inte belysningen tänd kvällstid...men snart:) för jag brukar inte kunna hålla mig:) jag tycker att det är så mysigt när man får tända upp ute. :)
( lite suddig bild )  :-)

6 kommentarer:

  1. Snyggt i mörkret är det!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  2. Jag också älskar utelampor och belysningar av alla slag, dock inte färgade lampor.. Att vakna och titta ut och se det lysa, det är så skönt. Kram

    SvaraRadera
  3. Tänk vad ljus kan mysa till de....

    Kram!

    SvaraRadera