onsdag 8 oktober 2014

Inflyttnings presenter idag :)

Nu är huset städat och dom nya ägarna var förbi hos oss i går kväll. Så dom fick titta att vi städat ordentligt. Mäklarna upplyser om sånt nu för tiden...att köparna ska titta om jag som säljare har slarv städat.... Det gjorde däremot inte jag när vi köpte vårt hus. Nog litade jag på att allt var ordentligt gjort. Och det var det också. Nu när allt är klart njuter vi bara, och småpysslar lite här hemma.
 Idag kunde inte mina föräldrar vänta längre..på att få komma och hälsa på oss. Men vi är klar med det mesta, så det var bara att komma. Vi bor ganska nära varandra numera...o dom är nöjda över det...och det är vi också :) Självklart hade dom ett fint kort med sig, med pengar i. Så vi kunde köpa den vatten kokare vi själva ville ha, o behövde. Sen tyckte dom att vi skulle gå ut och äta för resten:) Dom är så söta. Tack snälla ni för det:) Dom tyckte att vi fått till det bra...o vi trivs så det är nog sant:)
Så nu ska jag testa denna ikväll...till the koppen:)) Blir perfekt. 


5 kommentarer:

  1. Nu får ni vila upp er efter allt ståhej, glömma att räfsa löv, skotta snö, sanda eller rensa ogräs. Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig känsla när allt är fixat!

    Ha så gott/Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt det måste kännas nu när det är klart.
    Härligt att ni kommer närmare dina föräldrar.
    Ha en toppendag och njut!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt kort med fint innehåll!

    SvaraRadera