torsdag 2 oktober 2014

Körträning

Tisdag kväll tog jag ledigt från flytten lite...och gick till kören. Vi hade sam träning med 3 andra körer då. Och jag ville absolut inte missa det. Vi har spelning med Py Bäckman den 11/10. Så självklart vill vi träna så mycket vi bara kan innan dess:-))
 Det var så mäktigt att ha med äldre herrar med sina starka röster. Jag satt och log under kör träningen, när det var herrarnas tur att sjunga sin del. Oj vad jag gillar detta, att få vara delaktig i en kör. Jag är så glad att jag tog ledigt dess 2 timmar. Min kropp orkar inte ändå att hålla på hela tiden.
 Denna gången fick jag promenera hem också:-) Jag gick förbi kyrkan och tittade på alla kvällsbelysningar på den...sen kom jag fram till Stadshotellet.
 Sen var det inte långt hem:) Oj vad skönt det är att bo så centralt och nära till det mesta:-)) Snart ska vi fortsätta och packa släpet med ett nytt lass till lägenheten. Och det känns riktigt bra:) För där känns det som vi kommer att trivas bra.

7 kommentarer:

  1. Måste va kul att få uppträda med Py!

    Vi gillar henne och lyssnar ofta i bbobilen på hennes senaste!

    Gripande texter!

    Kram

    SvaraRadera
  2. 2 tim investerad njutning, väldigt klokt :-)

    SvaraRadera
  3. Klokt investerade timmar tycker jag......

    Kul att få köra till Py........Kram!

    SvaraRadera
  4. Kul att sjunga,gör det i duschen ibland :-)

    Ni kommer bo perfekt/Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul att sjunga tillsammans med andra, som håller rätt ton åt mig. Kram

    SvaraRadera
  6. Det låter himla trevligt att vara med i en sångkör och häftigt att få uppträda med Py.
    Ha en trivsam dag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så kul att sjunga i kör! Och dessutom med Py-häftigt
    Jag har sjungit med Cyndee Peters en gång :)
    Kram

    SvaraRadera