fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans scrapbooking kort

Ja! Då är det alla hjärtans dags kväll 14/2. Vi är i Stockholm o mår jättebra. Korten som jag gjorde "snabbt" till våra 2 kära söner...såg ut så här. Eftersom båda 2 betyder lika mycket ,och är oss kära båda 2. Så blev det exact 2 lika kort:-)) Många tvåor där:)

Jag har fått tillbaka intresset för scrapbooking igen...och tycker det är sååå roligt att pyssla med detta:-) Men det är kära väninnan Yvonne som fått mig att vilja pyssla igen. Vi skypar och surrar och skickar bilder och stämplar till varandra...eftersom vi bor 90 mil från varandra...så blir det posten som får göra jobbet:-)) Alla hjärtans kram till er alla därute...och Kram till er Gabriel och Christoffer med flickvänner. Och kära mor och far också förståss. Älskar er:-)




4 kommentarer:

  1. Vilka fina kort du gjort till pojkarna, dom korten kan man inte annat än tycka om, mycket kärlek och omtanke.
    Tack för dina fina ord om att jag, har gjort så ditt tidigare scrapbooking intresse har tagit fart igen, det värmde. För mycket kärlek kan vi aldrig få.
    HjärteKramar till er.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för det fina kortet lilla mamma! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ha nu så trevligt i huvudstaden.
    Vi skall åka till de nyblivna föräldrarna idag jag längtar såå mycket att se och pussa och lukta på vårat första barnbarn ♥ Carina C

    SvaraRadera
  4. Så fint med egna gjorda kort! Du är så duktig
    Kram

    SvaraRadera