onsdag 26 februari 2014

Min nya Martha Stewart branch punch

Vi som håller på med scrapbooking...tycker att dom små sakerna man kan göra med ett kort eller annat....som den här craft punchen som jag fick tipset o hjälpen av min bloggvän: Cornelias blogg
Hon sa att jag skulle tycka att den var kul att jobba med. Tänk vad rätt hon hade:-)) Tack så mycket för hjälpen Cornelia. Nu ska jag göra ett projekt som Cornelia också har gjort...ett plånboks kort. Såg hos bloggvännen: Yvonne igår, via skype...hennes plånbokskort som oxå blev superfint. Så jag blev jättesugen att testgöra ett.
Lägger ut mallen som Cornelia också gjort. Så! nu till arbetet. Det ska bli spännande:-)
Idag känns det bara bättre och bättre med min sega förkylning. Så jag hoppas att jag kan gå på kören i morgon:) Ha en fin dag alla ute i cyberrymden:-))


6 kommentarer:

  1. Smarta verktyg det finns i den branschen. Dottern min visar sina scrap books på "Favolänkar" på min blogg!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, den köpte jag också och använder.
    Lycka till med din plånbok, själv håller jag redan på med den andra plånboken hihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hoppas rösten håller........fina kort du har gör......

    SvaraRadera
  4. Så bra och kul med nya grepp! Själv är jag novis där, men resultaten du visat blir fina. Kram Elisabeth

    SvaraRadera