torsdag 20 februari 2014

Present från DYMO

Inte har man så mycket inspiration att blogga när man är sjuk. Jag fick mina baciller när vi kom hem från Stockholm. Hade mina känningar redan söndagen innan vi åkte hemåt. Kjell hade också varit sjuk hela veckan innan vi åkte. Inte konstigt att jag också får då min beskärda del. Idag har det varit en tyngre dag tycker jag. Andningen blir lite si o så. Men det går över det vet jag:))

Jag gick ut o hämtade posten och fick lite luft i mina lungor. Det är det enda jag varit ute idag. Det har små snöat hos oss..inget vidare väder. När jag kom in o öppnade posten så såg jag att jag fått en present fr DYMO.
För 1 vecka sedan ungefär...skrev jag på bloggen att jag hade börjat märka upp mina lådor med torrvaror i husbilen. Detta såg dom som säljer dymo remsor...och vips hade jag en mail...Jag fick välja vilken färg jag ville, och jag valde grönt.

Tusen tack DYMO för en liten påfyllning, så jag kan märka ännu mera i skåparna:-)





9 kommentarer:

  1. Uppmärksamt av DYMO, kul med presenter.
    Vi fick också ett par cm snö i natt som nu är knarrande kramsnö.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Grattis till presenten. Är det något du kan klistra på dina lådor?.

    SvaraRadera
  3. Joy: Visst var det:-) Jasså ..kramsnö..då blir det en o annan snöboll då:-)) Kram

    SvaraRadera
  4. Maggan: Jo det är självhäftade dymo...inte så dumt faktiskt:-) Kram

    SvaraRadera
  5. Ta ett glas Gammeldansk och krya på dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Matts: Nej du..tror inte det:) Gillar inte starka drycker.Kram

      Radera
  6. Det är så jobbigt att vara förkyld. Vi låg ett par veckor i januari, men nu är vi på benen igen, både "gubben" och jag. Till Idas glädje, såklart. Hon har det ju inte alltför kul när vi är sjuka...
    Vilken generös gest från DYMO!!! Man kan göra snygga små texter på sina kort också, med dymoremsor! Tipsar bara..

    Krya på dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cornelia: Jo lite småjobbigt är det:)Skönt att ni är friska nu. Förstår att Ida är glad då:))Tack för ditt tips. Klart man kan...om man tänker efter. Tack för att du tipsar mej:-)) Kram

      Radera
  7. Hej Deciree, tack för din post! Ha en trevlig helg :)

    Med vänliga hälsninagr,

    DS
    DYMO Helpdesk

    SvaraRadera