fredag 21 februari 2014

Gillar glitter:)

Hittade detta på nätet. Känns som det gäller mig just nu:-) haha. Det är många pyssel på gång just nu för mej. Dock ingenting som jag kan visa här än. Födelsedagsbarnet kan tjuvkika:-)) Nu lägger jag inte varenda krona och varje ledig stund på scrapbooking:-) ..Men jag GILLAR GLITTER!! Dom som känner mig väl vet att det stämmer:-) åter igen..därför heter min blogg Vardags-Glitter:-)) om det ungått någon:))

Däremot tycker jag att det är jättetråkigt att jag skulle vara sjuk, lagom till i morgon när vi skulle ha en heldag med kören som jag är med i. Jag längtade verkligen till det...men är man sjuk så är man. :(
Hoppas att en sån här dag kommer tillbaka...så jag kan vara med. Trevlig helg önskar jag er.


11 kommentarer:

  1. Kul bilder hihihi
    Krya på dig vännen
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joy: visst känner man sig lite träffad ialla fall:-)? Kämpar på för att bli frisk. Kramiz tillbaka.

      Radera
  2. Glitter!
    Jag kan rekommendera Medelhavet, det glittrar varje dag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lennart: kanske man skulle dra en sväng dit då:-) Kram

      Radera
  3. *hihi* Jag snor med mej den seriestrippen, att använda vid tillfälle! *S*

    Inte heller jag lägger väl varenda krona på scrapping... men en ansenlig summa pengar blir det varje månad, alla månader... *S*

    Tråkigt att missa kördagen, jag känner med dej! Krya på dej!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cornelia: visst stämmer det liiite serien? Ta den du, varsågod:) det passar till oss pysslare. Tack för krya på dej hälsningen:-) Kram

      Radera
  4. Krya på Dig!

    Kryakramar....

    SvaraRadera
  5. Du får krya på dig med lite extra glitter!! Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Widings: Tack så mycket för kryakramar.:)

    Husbilen Ellen: Absolut Elisabeth:) Kram

    SvaraRadera