tisdag 11 februari 2014

Gabriels Bungy Jump hopp på 134 meters in Queenstown, NZ

Nu finns det dom av er som redan sett detta klippet av vår son. Men jag lägger ut detta för att jag vill ha kvar det på min blogg. Och spara det där:-)



Jag hittade sonens bungy jump hopp från Nya Zeeland på Youtube när han var där -2012...Aj vad det gjorde ont i vårt hjärta när vi såg detta första gången. Det är högt upp...134 m. Nog känns det i mag gropen fortfarande. Skulle aldrig våga stå där på kanten ens. Inte släktar han då på sin pappa som är sååå höjdrädd;-) Men nu ville Gabriel göra detta när han en gång var i Nya Zeeland:-) Glada är vi som föräldrar att allt gick bra...puust. Våra 2 söner gillar allt detta som går att testa. Både Gabriel och storebror Christoffer gillar bungy jump...men inte deras mamma kan jag lungt säga..:)
Hittade detta på nätet....visst stämmer det...att min enda önskan är att mina söner är lyckliga:-)) Våra 2 pojkar är det alldeles bästa som finns i mitt/vårt liv.  Dom är mitt ljus nu och för alltid.

8 kommentarer:

  1. Häftigt!

    Det skulle jag aldrig våga!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lennart: Nej absolut inte jag heller:) Vi har tuffa söner:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja va häftigt !! Skulle nog gjort det i yngre dar !! :)

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, att han inte fick en hjärtinfarkt!!! Klarar nästan inte av att se det ens:) Du vet när min grabb var liten och åkte karusell (en farligt snabb sådan) brast jag i gråt av bara åsynen...Tur man inte vet och ser allt!
    kramiz/ Kaizenken

    SvaraRadera
  5. Usch, jag fick nästan svindel i tvsoffan. Kram.

    SvaraRadera
  6. Rolle o Carina: Njae tveksamt...inte jag ialla fall:-) Kram

    Kerstin: Visst var det hemskt. Vi höll också på att få en hjärtinfarkt när han visade oss klippet vi oxå...medan han var i NZ. Tårarna trillade för mej. Vi visste det på kvällen efter det han hoppat. Då berättade han det för oss. Vi är glada att allt gick bra, det kan jag säga. Dessa ungar:)) Kram

    Matts: haha du är rolig du Matts. Kram

    SvaraRadera
  7. Det är häftigt att se, vi har stått bredvid och tittat på dom som hoppat. Men nej inget för oss.
    Kramiz

    SvaraRadera
  8. Joy: Visst är det häftigt att se...om man får stå bredvid, och om jag inte känner dom som hoppar. Annars får jag en klump i magen. Kramiz

    SvaraRadera