torsdag 13 februari 2014

Lite mums mums bak

Har haft lite bakdagar:) Hade tidigare under dagen gjort en hallon rulltårta och senare vispades det i 30 minuter!. Fick lov att stänga in min kitchenaid i ett annat rum och låta maskinen (vispen) köra där istället...medan jag hejjade fram våra svenska längdskidåkare till OS medalj:) Det blev mums mums här på bilderna.
Dom här var det längesedan jag gjorde...dom är jätte jättegoda. Doppade i kakao och cocos. Muumms.

Jag o Kjell håller på att packa för vår Stockholmsresa också. Tyvärr tycker jag mig se att Kjell håller på att bli sjuk...jag hör det..men Kjell låtsas att han inte är det. Tänk att det blir exact som i fjol när vi också var dit samma helg...då var Kjell också sjuk ! Våran son Gabriel ligger också hemma o sjuk...Det verkar vara många som är knäckta i influensa just nu...utom jag...peppar peppar:-)) Jag har tagit influensasprutan i år...pga min astma. Så jag hoppas hoppas att jag slipper få detta;).

Längtar efter kära vännerna som både bor i Stockholm, och vänner som befinner sig på Kista mässan, dit vi ska:-)) Men till Stockholm ska vi.

7 kommentarer:

  1. Jag är inte sjuk!!! ;) har precis anslutit mig till gruppen: Vägra stanna hemma!!!

    SvaraRadera
  2. Kjell: hahaha..jaja:-) Snorig är du:). Kram

    SvaraRadera
  3. Välkomna, både med och utan förkylning hihihi Det ska bli kul att ses igen. Trevlig flygresa.
    Kramizar

    SvaraRadera
  4. …och inleds oss inte i frestelse... läser vi i Fader Vår. Kram

    SvaraRadera
  5. Joy: tack söta ni för det. Ska bli kul:) vi ses snart:-) Kramiz

    Matts: jasså du:) men det är bara äggvita i liite socker;-) Kram

    SvaraRadera
  6. Hälsa alla på mässan!

    Hade varit kul att vara där också!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Lennart: Det ska jag göra :) Synd att ni inte är där i år. Kram

    SvaraRadera