onsdag 26 mars 2014

2 Bloggar:-)

Nu har jag fastnat riktigt ordentligt vid datorn och mina bloggar:-)) Vill så gärna ha allt på samma ställe...så jag kommer sakteliga att lägga över allt från vår reseblogg Våra Resglitter, hit till ordinarie bloggen...nu när jag äntligen fått hit lite etiketter:-))

Sen har jag även startat en pysselblogg:) Ville ha ett ställe där jag får sätta in mitt pyssel i och ha det kvar för egen del. Som jag tjatar om...så är mina bloggar mina dagböcker..där allt samlas. Vill ni titta även där, hos mej så gå in på: Mitt Pysselglitter.  Jag kommer att lägga in lite alster som jag pysslar med. Allt från Cernitlera, sömnad, scrapbooking...ja allt man kan tänkas pyssla med:-))
 Det gäller att hålla sig sysselsatt. Men roligt som bara den är det att hålla på.. Ha en fin kväll...av det som är kvar av denna Onsdagkväll. Tur jag är ensam hemma ikväll, när fingrarna jobbar rejält vid tangentbordet.


6 kommentarer:

  1. Jag försökte pyssla lite med bilder på bloggen!
    Slutade med att bobilen försvann och jag fick lägga in nya!

    Lycka till!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lennart: haha. Tur att du hade nåt snyggt att lägga in istället då:) nya husbilen. Kram

      Radera
  2. Kul med en pysselblogg, det passar ju dig då du pysslar så mycket.
    Ska kika in i den!
    Ha nu en härlig dag, hoppas solen skiner hos dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Millan: jo det är roligt m pyssel...dom dagar jag pysslar:-) solen lyser idag oxå..härligt. Eller hur:-) Kram

      Radera
  3. Visst är det kul att fixa lite! Jag kan förstå att det blir enklare med en blogg... fast nu blir det ju två ändå? ;) Det gäller att hitta vad som funkar bäst bara... Vi har ju bara en blogg, men har precis blivit inspirerade till att prova Instagram också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Freedom: varför jag ändrade Resglittret..är för att bilderna gick bara att ladda upp några..,o små blev dom. Mitt vardags-glitter vill jag ha som det är nu. Mitt pysslande på en separat för framtida sparande...inte vet jag om det alltid blir så...kanske allt kommer tillsammans sen:-) jag testar nu iaf:)

      Radera