söndag 23 mars 2014

Korvgrillning i solsken

I helgen kom solen hos oss. Och med den lite värme såklart. Jag, Kjell o Gabriel träffades och fick oss en fin kvalitets tid tillsammans. Det var riktigt trevligt. Sen att vädret var så fint, varmt och skönt...gjorde ju saken bara bättre.

 Kjell startade en brasa. Jag packade fram vad som skulle grillas:) Jag älskar att grilla riktig braskorv:)
Man livas upp när man får komma ut igen o äta på altanen:-)  Sen fick vi storfrämmande:-))........
 .....en snögubbe som var klädd i Skellefteå AIK supporter kläder:-) Hur söt som helst..;-) och finklädd:)
 Nu blev det lite gamla minnen hos oss också...vi blev aktiverade hela familjen...:)  i kram snön och denna snögubbe..Det gäller att passa på när snön är perfekt för snögubbe tillverkning:) En hyllning eller vad man ska säga...till våra kära hårt kämpade Skellefteå AIK:-)




8 kommentarer:

  1. Men vänner, vad snö ni har, jag blir nästan chockad. Kram & Njut av korven & Solen & Må gott.

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket snö! Vi hade snö igen ett tag här, men nu är den borta igen...

    SvaraRadera
  3. Så mycket snö vill jag inte komma hem till, men som tur är bor vi längre söder ut och där hoppas vi våren har kommit.
    Fint galler ni har för brasan....ett måste när det är snö på backen :)

    SvaraRadera
  4. Ni har haft det mysigt ser jag!

    Härligt nu när solen kommer och dagarna blir längre!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj har ni såå mycket snö kvar!
    Mysigt med korvgrillning.
    Grattis till semifinal.
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Korvgrillning är mysigt i Solsken oxå !! Här har snön tinat bort nu och det gillas skarpt !!

    Ha det gott med korv/Kram

    SvaraRadera
  7. Åh vad mysigt det ser ut.
    Ja solsken kan hjälpa till mycket!
    Kram

    SvaraRadera
  8. tänk vad lite sol kan göra för både humör och aktiviteter :)
    ser ut att ha varit en superhärlig dag!

    SvaraRadera