tisdag 25 mars 2014

Lite tips av Joy:)

Det är härligt när man har en så kär väninna som man kan ringa till och fråga om restips, och förslag till vart man ska åka...och sevärdheter man kan titta på....när vi sitter med vår sommarplanering för vår semester tur med husbilen. Yvonne o Jakob joytillsammans , har rest betydligt längre än oss med deras husbil:-) och har massor med tips om vad man ska titta på om man har möjlighet. Och vart man kan parkera bilen o cykla o titta på när man är på plats. Känns lite lyxigt att man får allt serverat såhär:)

Alla tips är välkomna :)

Dessutom så visade Yvonne mej hur man gör etiketter på min blogg...!! Äntligen kan jag styra upp och flytta min reseblogg hit där jag egentligen vill ha allt:-) Nu gick det inte att göra såna etiketter på min specialblogg:-)), som jag vill ha...men detta är bättre än ingenting...lättare att hitta det man söker på bloggen som det blir nu. Men en massa jobb återstår för mig...tack vännen.

5 kommentarer:

  1. Visst är det bra med vänner som kan ge lite restips!!
    Annars brukar vi köra på tills vi hittar nån ställplats!
    Men brukar också kolla på Husbilsklubbens lista!

    Ha det gott/Vårkram

    SvaraRadera
  2. Tack för alla fina ord kära du, som skrevs om mig, det värmer gott. Självklart att vi hjälper till med tips, det är ju därför vi har varandra. Bloggen är jätte fin nu med etiketterna, bra gjort.
    Kramiz Yvonné

    SvaraRadera
  3. Visst är det toppen med alla tips man får tack vare bloggandet!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Rolle o Carina: Vi brukar också köra på...men lite planering vill man ändå ha när man ska över på andra sidan..så att säga:). Kul med tips från dom som redan varit där...så man inte missar smultronställena:). Kram

    Joy: Tack igen för tipsen och hjälpen. Lite mer uppstyrt blir det eftersom:) men det är många inlägg som ska fixas än:) Kramiz

    Lennart: Visst är det otroligt detta med bloggen. Inte visste man väl att det skulle sluta med en massa nya vänner när man startade bloggandet:) Kram

    SvaraRadera
  5. Resetips är ju alltid välkommet! Kul att får du till med med bloggarna :)
    Kram

    SvaraRadera