måndag 17 mars 2014

Jag fick ett smycke...Edblad

Hej hopp då var det Måndag igen:) Helgen går så fort...speciellt när vi har fått rå om våra kära söner och deras flickvänner. Tiden går så fort när man har trevligt...så är det:) Christoffer o Jonna kom hem fredag kväll till oss. Eftersom dom bor 22 mil fr oss...så kom dom med en försenad födelsedags present till mig:) Både vi o dom har haft lite fullbokade helger:) Dom vet att Mamma/Svärmor gillar smycken i alla varianter..så jag fick detta halssmycke av dom. Tusen tack för det. :)
Ett jättefint halssmycke från Edblad. Jag blev såklart jätteglad. Det är alltid roligt med nåt nytt:)

Det har varit mycket surr skämt o skratt med Christoffer o Jonna, Gabriel o Therese. Tack för det också. Jag är varm i hjärtat ännu...efter helgen tillsammans.

Idag skiner solen med det är lite kallgrader igen. Det är klart att våren inte kommer ännu...det är alldeles för tidigt för det. Men det har varit skönt med lite varmare dagar också där emellanåt:)


6 kommentarer:

  1. Visst är det underbart med härlig tid med barnen.
    Man blir så varm i hjärtat.
    Ha det bäst fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Väldigt vackert smycke!

    SvaraRadera
  3. BlingBling jättefint halsband, Edblad har fina saker.
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Oh så vackert !! Det pryder dig perfekt !!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  5. Det är ju bra att få presenter lite utspritt!
    Då hinner man ju glädjas åt var och en!

    I dag har vi sett den!?!?

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert smycke. Kul att få vara tillsammans en helg och mysa tillsammans :)
    Kram

    SvaraRadera