måndag 26 maj 2014

Ullared/Gekås

Vi har sovit en natt nu på Gekås/Ullareds camping. Och i morse tog jag cykeln kl 08.00..upp till varuhuset. Sen när Kjell tränat klart..kom han också upp o shoppade lite. 
 Nog var han upp med kameran ändå när jag kom cyklandes med mina kassar:-)) Bildbevis:)

 Det är annars väldigt vackert runt om här i Ullared också:) Högvadsån rinner förbi campingen. Kan man annat än njuta när man är här. 
Vi har suttit utanför husbilen med strålande sol hela dagen, frånsett förmiddagen när vi var i varuhuset. Vi drack kaffe när vi kom ner till husbilen igen och surrade lite med några husbilsgrannar. Vad jag kunde se var det 30 grader varmt...men det var i solen:) Hett var det...och härligt:-))
 Vi har fått sitta ute och äta dom 2 dagar vi har varit här. Så vi njuter av solen kan vi väl säga:))
I morgon drar vi vidare igen...var har vi inte bestämt:-)

Kjell o Deciree

5 kommentarer:

  1. Kommer vi att få se er med i tv också framöver? Kram & Må gott.

    SvaraRadera
  2. Vilket väder vi har!

    Tjusningen med bobil är att man inte bestämmer resmål förrän man har stannat!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Matts: Nej det tror jag absolut inte. Har då inte sett nåt tv team. Synd är det däremot att programmet vinklas o att alla som handlar här är konstiga människor. Så är inte fallet...det hoppas jag verkligen att alla hemma framför tv:n förstår. Alla gillar vi väl att shoppa billigt:-) Det gör vi också. Kram tillbaka:))

    Lennart. Vi har så fint väder absolut:) Visst är det så...vi bestämmer i morgon vart vi ska stanna:)) Kram

    SvaraRadera
  4. Trevlig tripp ni är ute på ser det ut i finvädret!
    Där har vi aldrig vart o shoppat än!

    Ha det så gott/Kram

    SvaraRadera
  5. Och lite av innehållet i de gula kassarna är till mig hihihi Det ska bli roligt att få se vad jag har beställt.
    Kramiz

    SvaraRadera