tisdag 29 januari 2013

Bästa bakplåts duken.// Kistamässan:-)

Nu har jag verkligen testat det bästa bakplåtspappret:) Var på Åhlens...och där hittade jag detta..Jonas ugnsduk. Alltså vilken aha upplevelse. Det fastnade inget. Sedan var det bara att diska av det med lite diskmedel, och skölja. Om ni inte testat detta så gör det. Åhlens tog 49 kr för duken. Helt klart värt:-)
Naturligtvis var jag tvungen att test baka mina favoriter...bullängder:-)). Ja nu är jag fantast av kanel bullar i alla varianter. Men det går så fort att baka längder. Det brukar bli så kladdigt på bakplåts pappret... av äggen som man penslar på...men inte nu..i ett nafs var det bort diskat. Jättebra duk ! Sen blev bullarn jättegoda:-) nu var det inte dukens förtjänst...kanske för att jag älskar kanelbullar..ha ha
******************************************************************************
Måste dessutom berätta att jag vann entrebiljetter till Caravan Stockholm Kista, 14-17 feb. Vi bestämde oss för att dra till Stockholm och gå på mässan och självklart träffa våra vänner Yvonne och Jakob.( Bloggväninnan Joy. )
Caravan Stockholm
Så tack Helena och Peter Freedomtravel, att ni drog just mitt namn:-). Tackar med det varmaste att jag fick vara med och vinna dessa biljetter. Jag vinner sällan nåt annars. Så det vore kul att träffa andra bloggare där nu då också:-) Ska bli så supertrevligt att få gå på Kistamässan, där vi aldrig varit förut...tillsammans med våra goda vänner.
Kram// D

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten!

    Då ses vi i Kista!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:-) då kanske vi gör det. Vi är där fredag. Kram

      Radera
  2. Superbra ugnsdukar, har själv flera stycken, enkel rengöring också.
    Längderna ser såå mumsiga ut.
    Kul att ni vann, Grattis, var det 2 vuxna+2 barn/2 pensionärer, som det gällde för? hihihi
    Ska bli såå roligt att ses.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstod nästan att du redan hade dessa, som bakar mycket. Jo jag gillar längder;) Visst var det roligt att vi vann...vi kan prova om barnbiljetterna funkar på er....ha ha. Håller med....det ska bli roligt att ses igen. Kram

      Radera
  3. Grattis till vinsten - nu får ni åka på en lillsemester söderut ;) Så goda bullarna ser ut. Jag tror du får ta en med dej och köra "genvägen" över Dalarna :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla:) det blir en liten lillsemester...absolut. Bullarna blev goda:D. Om vi hade kört bil.... Hade vi tagit genvägen förbi er:-) och bjudit på bulla....kanske ni bjudit på kaffe:) När du får oväntat besök:-) Kram

      Radera