söndag 20 januari 2013

Fototriss: Vad ligger dig varmast om hjärtat


Fototriss del 205: Tävling - Vad ligger dig varmt om hjärtat?


Såklart är det som ligger mig varmast om hjärtat...min kära kära familj. Kan man säga nåt annat. Inte för mig ialla fall som är mamma till två så fina söner. Spelar ingen roll hur stora dom blir, så kommer dom alltid att vara mig kärast:-)
Min familj betyder allt för mig. Mina två söner och min make. Så är det och så kommer det alltid att vara:-)
Denna veckan är det även tävling hos www.fototriss.se
Man kan vara med om utlottning till en resa genom Ving: Jag åker gärna till Turkiet:-)

Ha en bra dag
Kram// D

16 kommentarer:

  1. JO visst är det så!

    Men sedan kommer barnbarnen och då blir konkurrensen hård!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det sägs så, att konkurrensen hårdnar. Det återstår att se:-)) Kram

      Radera
  2. Fin triss!
    Bra val av resa :)

    Kram och lycka till!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna:-) förstår att du tycker jag gjorde ett bra val av resa:-) vi har varit till Turkiet 2 ggr förut. Jag åker gärna tillbaka igen. Tycker om Turkiet. Kram till dej med

      Radera
  3. Såklart familjen kommer först!

    SvaraRadera
  4. Familjen är det finaste man har...

    SvaraRadera
  5. Ja vad säger man? Känslorna till barnen blir bara starkare med åren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kicki: absolut. Du har så rätt så.

      Radera
  6. Det var en personligt tolkning av trisstemat.

    SvaraRadera
  7. Jah: jo jag vet. Men dessa är dom som ligger mig varmt om hjärtat.

    SvaraRadera
  8. Fina bilder! :-D Har du tagit bilderna på bilderna också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annie: tack. Jag ska hälsa sonen det:-) Det är Gabriel som har fotat hela familjen. Bilden på bilden förstod jag inte hur du menade. ?:-) ha det gott.

      Radera